loading...
دانلود فیلم و سریال
JoGHD بازدید : 707 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
  • اس ام اس جدید 94 - مطالب ابر اس ام اس خداوند 94

    denjpatugh.ir/post/tag/اس%20ام%20اس%20خداوند%2094
  • اس ام اس با موضوع خداوند. وقتی خداوند از پشت، دست هایش را روی چشمانم گذاشت؛ از لای انگشتانش انقدر محو دیدنِ دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم…
  • اس ام اس خداوند 94

    smspatugh.com/god/
  • همیشه خدا را در آسمانها میجوییم. این را میتوان از دستهایمان هنگام دعا کردن فهمید … غافل از اینکه خداوند همینجاست ، در کنار ما و از رگ گردن به ما نزدیکتر ! اس ام اس خداوند
  • اس ام اس با موضوع خداوند, پیامک عرفانی, اس ام اس مذهبی, اس ام اس عرفانی, اس ام اس خدا, اس ام اس, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس روز, اس ام اس های عرفانی.
  • اس ام اس خداوند 94 - اس ام اس جدید 94

    bitosms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-خداوند-94
  • اس ام اس جدید 94 - اس ام اس خداوند 94 - جدیدترین پیامک ها و اس ام اس های 94.
  • اس ام اس خدایا دوست دارم. SMS Khoda. •. •. •. تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است. از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت ...
  • اس ام اس خداوند عاشقانه

    smms.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_خداوند_عاشقانه
  • اس ام اس با موضوع خداوند شهریور 92 (1124). نویسنده: علی اسفندیاری - ۱۳٩٢/٦/۱۱. آفریدگار هستی. عشق را برای روشن کردن آیینه روح به ما داد. تنها عشق می تواند باعث ...
  • ساعت ۱٢:٥۳ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/۱۱/٢۸ کلمات کلیدی: اس ام اس خداوند جدید 94 ،اس ام اس خداوند زیبا 94 ،اس ام اس خداوند مهربان 94 ،اس ام اس خداوندی جدید 94 ...
  • متن و اس ام اس زیبای خداوند (3)

    www.parsnaz.ir/news_detail_7412.html
  • متن و اس ام اس زیبای خداوند (3). هزار مرتبه کردم فرار و دیدم باز. تو از کرم به من آغوش خویش کردی باز. به لطف و رحمت و عفو و کرامتت نازم. که می‌کشی تو ز عبد فراری خود ...
  • اس ام اس عاشقانه به خدا 94

    sms.mida-co.ir/sms/tag/اس-ام-اس-عاشقانه-به-خدا-94
  • خدا برای پر کردنش بیشتر در وجودت جای میگیرد . . ---- اس ام اس زیبا در مورد خدا----- الهی نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
  • اس ام اس خدا نگهدار آبان سال 94

    www.kodepishvaz.com/tag/اس-ام-اس-خدا-نگهدار-آبان-91
  • مهر ۲۸ام, ۱۳۹۱; اس ام اس سال 94. جملات و متن های خداحافظی و جدایی آبان خداحافظ برای تو چه آسان بود ولی قلب من از این واژه لرزان بود خداحافظ برای تو رهایی داشت برای من غم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 294
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 2,090
  • بازدید سال : 47,493
  • بازدید کلی : 1,070,638